Lid worden & Contributie

Ook lid worden van deze gezellige vereniging? Vul dan onderstaand formulier in om een e-mail te sturen naar Gerben Geus, secretaris. De contributie voor 2023 is te vinden onderaan deze pagina.

Wanneer u het lidmaatschap op wil zeggen, dient u dit voor 15 januari door te geven. Bij latere opzegging zijn wij helaas genoodzaakt de KNLTB-afdracht (2023: €20,-) in rekening te brengen.

De contributie voor het seizoen 2023 is in de ALV op 13 februari jl. vastgesteld en bedraagt:

Soort Lidmaatschap Prijs
Junior eerste jaars, clublid €37,-
Junior basisschool, KNLTB lid €56,-
Junior tot 18 jaar, KNLTB lid €63,-
Senior student, KNLTB lid €79,-
Senior, KNLTB lid* €105,-
Erelid / Lid van verdienste €20,- (bondsbijdrage)
Jeugd competitielid €0,-
Senior competitielid €37,-
Zomerlid** of Winterlid*** €45,-

*Eerste jaar: €72,50-

**Een zomerlidmaatschap is alleen geldig in de maanden Juni, Juli en Augustus, mits er een andere sport beoefend wordt die in deze maanden stil ligt.

***Een winterlidmaatschap is enkel geldig in de maanden november t/m maart.

Mocht u later in het jaar (na 1 juli) besluiten lid te worden van onze tennisvereniging, dan gelden er gereduceerde prijzen.

Klik HIER voor de introducé regeling.